Bitwise promoot Ethereum met innovatieve NFT TV-spot

Bitwise Asset Management heeft een baanbrekende nationale reclamecampagne voor Ethereum gelanceerd, met de eerste tv-spot die als een NFT is geslagen.
De veelzijdigheid van Ethereum laten zien
Bitwise Asset Management maakt Ethereum mainstream met een nieuwe reclamecampagne, waarin de mogelijkheden van de blockchain worden belicht in vergelijking met traditionele financiële systemen.
Unlike Big Finance, Ethereum doesn't clock out at 4 p.m. pic.twitter.com/0gCJi3wlXp
— Bitwise (@BitwiseInvest) June 20, 2024
NFT-integratie in TV-reclame
Voor het eerst in de branche kan de advertentie als een NFT worden geslagen op het Zora-platform, waarbij de opbrengsten ten goede komen aan Ethereum-ontwikkelaars en de acteurs in de advertentie, ter illustratie van de directe compensatievoordelen van blockchain.
Creativiteit in samenwerking
Bitwise werkte samen met creatief bureau Studio City PXL en productiebedrijf Revolver Films om een gedenkwaardige en effectieve promotiecampagne te maken.
De educatieve missie van Bitwise
Sinds de oprichting in 2017 loopt Bitwise voorop als het gaat om onderwijs en investeringen in cryptocurrency. Deze campagne benadrukt Bitwise’s inzet voor publiek onderwijs en het bevorderen van de adoptie van Ethereum en andere digitale activa.
Let op: Cryptocurrency is een zeer volatiele en ongereguleerde investering.