Target’s AI-ondersteuning voor gestroomlijnde hulp aan werknemers

Target Corporation omarmt generatieve kunstmatige intelligentie met zijn nieuwe Store Companion chatbot, ontworpen om medewerkerstaken te stroomlijnen en klantervaringen te verbeteren.
Target’s AI-initiatief
Target Corporation heeft de uitrol aangekondigd van zijn generatieve AI-chatbot Store Companion, die ontworpen is om werknemers in bijna 2.000 winkels in de V.S. te helpen. De chatbot, die in augustus volledig geïmplementeerd zal zijn, heeft als doel de efficiëntie te verbeteren en de winkelervaring te verbeteren door onmiddellijke antwoorden te geven op vragen die op het werk gesteld worden.
Target is set to roll out a new generative AI tool for its employees this summer, with the "Store Companion" chatbot designed to answer questions and train new hires. https://t.co/e5fROYjgaa
— Investopedia (@Investopedia) June 20, 2024
Hoe Store Companion werkt
Store Companion zal beschikbaar zijn op de handhelds van werknemers en biedt realtime antwoorden op vragen over processen en procedures. Medewerkers kunnen de chatbot bijvoorbeeld vragen hoe ze een gast moeten aanmelden voor een Target Circle Card of hoe ze een kassa opnieuw moeten opstarten tijdens een stroomstoring. De tool dient ook als coach voor nieuwe teamleden, zodat zij effectiever kunnen leren tijdens het werk.
Toekomstplannen en AI-integratie
Naast Store Companion is Target van plan om nog een andere generatieve AI-tool te introduceren voor zijn teamleden op het hoofdkantoor. De retailer maakt ook gebruik van AI om zijn digitale consumentenervaring te verbeteren, waaronder AI-gestuurde productpagina’s en zoekmogelijkheden op Target.com.
Deze verbeteringen zijn bedoeld om relevantere zoekresultaten te bieden en productbeschrijvingen te verbeteren, zodat shoppers met meer vertrouwen aankoopbeslissingen kunnen nemen.
Target retailinnovatie
Door AI te omarmen positioneert Target zichzelf in de voorhoede van de detailhandelinnovatie, met als doel de kloof tussen de traditionele detailhandel en opkomende technologieën te overbruggen. Dit initiatief onderstreept de toewijding van het bedrijf om zowel de ervaring van de werknemer als die van de klant te verbeteren door middel van geavanceerde technologie.